نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، وحید ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]
  • اسدزاده، حسن بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • الهام، غلامرضا بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]

ب

  • بای، حسین نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • بای، ناصر نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روان‌شناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
  • برزگر بفروئی، کاظم بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
  • بنی جمالی، شکوه السادات بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • بهاروند، زهرا ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]

پ

  • پیروتی اقدم، مسعود بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]

ج

  • جاودانی، محمد بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

ح

  • حیدری، ژیلا بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

خ

  • خادمی عادل، لیلا بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]

د

  • درتاج، فریبرز بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانش‌آموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
  • دهقان منشادی، منصور بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]

ز

  • زارعی رضائی، محمد حسین بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]

ش

  • شعبان پور، مکرمه بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]

ص

  • صفار حیدری، حجت بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • صمیمی، سمیه مقایسه انعطاف پذیری روان‌شناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت بازشناسی مؤلفه‌های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش‌وپرورش بر مبنای فلسفة هستی‌گرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
  • عراقی سوگلی تپه، لیلا تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 54-36]
  • عطاران، محمد سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • عظیمی، محمد سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]

غ

  • غلامی، اعظم تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 54-36]

ف

  • فخاری، سعید بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]

ک

  • کیهان زاده، پریسا بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]

م

  • محمودی، مهدی شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
  • مهدوی، نسرین سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • موسی پور، نعمت الله سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
  • موسی پور، نعمت الله ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
  • نظری رودبالی، فاطمه بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
  • نکوئی قهفرخی، اسماء شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
  • نیکنام، زهرا سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]

ه

  • همتی، حمیده بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]

ی

  • یافتیان، نرگس شناسایی باورهای دانش‌آموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعاره‌ها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]