ا
-
احمدی، وحید
ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]
-
اسدزاده، حسن
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
الهام، غلامرضا
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
ب
-
بای، حسین
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
بای، ناصر
نقش تناسب فرد-سازمان در مالکیت روانشناختی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 189-177]
-
برزگر بفروئی، کاظم
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
-
بنی جمالی، شکوه السادات
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
بهاروند، زهرا
ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]
پ
-
پیروتی اقدم، مسعود
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
ج
-
جاودانی، محمد
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
ح
-
حیدری، ژیلا
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
خ
-
خادمی عادل، لیلا
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
د
-
درتاج، فریبرز
بررسی اثربخشی روشهای حسی چندگانه و مداخله شناختی رفتاری بر خودانضباطی و خودسنجی دانشآموزان دختر نارساخوان 9 تا 10 سال [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 205-190]
-
دهقان منشادی، منصور
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
ز
-
زارعی رضائی، محمد حسین
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
ش
-
شعبان پور، مکرمه
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
ص
-
صفار حیدری، حجت
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
صمیمی، سمیه
مقایسه انعطاف پذیری روانشناختی و تاب آوری و تحلیل رفتگی شغلی معلمان مقطع متوسطه [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 90-77]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
بازشناسی مؤلفههای راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزشوپرورش بر مبنای فلسفة هستیگرا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 242-221]
-
عراقی سوگلی تپه، لیلا
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 54-36]
-
عطاران، محمد
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
عظیمی، محمد
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
غ
-
غلامی، اعظم
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 54-36]
ف
-
فخاری، سعید
بررسی آسیب شناسی تربیت دینی مهدویت از منظر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 174-161]
ک
-
کیهان زاده، پریسا
بررسی تأثیر روش کیف خواندن مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی اجتماعی بر ابعاد مهارتی و نگرشی خواندن دانش-آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان آباده [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 157-147]
م
-
محمودی، مهدی
شناسایی و تحلیل صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 124-109]
-
مهدوی، نسرین
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
موسی پور، نعمت الله
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
-
موسی پور، نعمت الله
ارزیابی کارایی دورة کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 222-207]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
تحلیل کارورزی در شرایط کرونا: استنباط سیاست های پساکرونایی [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 17-1]
-
نظری رودبالی، فاطمه
بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 75-56]
-
نکوئی قهفرخی، اسماء
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
-
نیکنام، زهرا
سیر تحول دانش آموزش محتوا [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 33-18]
ه
-
همتی، حمیده
بررسی موانع و چالشهای اجرای شیوههای سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 144-127]
ی
-
یافتیان، نرگس
شناسایی باورهای دانشآموزان پایۀ ششم درباره حل مسئلۀ ریاضی با استفاده از استعارهها [دوره 10، شماره 17، 1403، صفحه 107-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد